Átkattintási arány (CTR)

Arányszám, amely megmutatja, hogy a megtekintést követően milyen gyakran kattintanak az emberek a hirdetésünkre. A CTR segítségével fel lehet mérni, hogy milyen jól teljesítenek az egyes kulcsszavaink és a hirdetéseink.

Minél jobban kapcsolódnak a kulcsszavak a hirdetéshez és vállalkozása tevékenységéhez, annál nagyobb valószínűséggel kattintanak a felhasználók a hirdetésre a kulcsszókifejezéssel végzett keresés során.

CTR = kattintások száma / megjelenítések száma

Tehát a hirdetésre leadott kattintások számát, el kell osztani a hirdetés megjelenéseinek számával és az eredmény ennek százalékos értéke lesz. Számszerűsítve, ha a hirdetésünk például 5 kattintást ért el 1000 megjelenítés során, akkor a CTR 0,5%. Minél magasabb ez az értéke, annál biztosabb, hogy a felhasználók az adott hirdetést hasznosnak és relevánsnak találták!

Bookmark and Share

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.