Februárban újabb mozgások a találati listán

A februás ismét nem volt eseménymentes a találati listákban bekövetkezett változások terén.

Újabb jelentős algoritmus frissítés történt a Google részéről, melyben a túl sok reklámot tartalmazó weboldalak ellen léptek fel. Igaz ez a teljes weboldalaknak mindössze az 1-2%-át éríntett.

Mindezek mellett más, az algoritmust érintő frissítésekre is többször sor kerülhetett, ugyanis bizonyos kulcssokra jelentősen megnövekedtek a Google-ben visszaadott találatok számai. Találkoztunk olyan kulccszóval, ahol több mint 4 millióval nőtt ez az érték!

Többen arra esküsznek, hogy nem történt semmi változás csupán az új “értelmező” algoritmus hibáinak javítása történt és ez áll a háttérben. A munkálatok egész januárban eltartottak.

Egyes feltételezések szerint, a változások akár Panda-frissítések is lehettek, de felütötte a fejét az a szóbeszéd is, hogy egy új algoritmus került bevezetésre, amit a Google ezidáig sem megerősíteni sem megcáfolni nem tudott.

Aki netán elfelejtette volna mi is ez az új algoritmus az utánanézhet a következő linken: Hummingbird.

Bookmark and Share

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..